​Miksiköhän mä ajattelin tehä tätä täälläki :D

Elikkäs tänää sain Rymyn vielä kyytiin klubiin ja sitten sovittiin lauantaiks vaellus :D

Otan varmaa vaellukselta kuvia aikas paljonki jos sinne tulee muita ku minä ja Sam :s

Noh kuiteski. Tänään oli jännä päivä. Ropetettiin hetken Rymyn ja Samin kanssa ja sitten ku Rymyn piti mennä, Sam piti mulle tunnin. Noh sen jälkeen  minä pidin Samille tunnin :DD

Sitten kun oli tapahtunu jotai ihmeellistä, me mentii jarlaan sekoilemaan.

SEN JÄLKEEN

Sam piti mulle taas tunnin. Sen jälkee mun oli tarkotus pitää sille estetunti mutta se jäi vähän kesken koska Samin piti häippästä ennen kun edes alotettiin :/

Noh jatketaan sitten huomenna :D

Otin kahelta ensimmäiseltä tunnilta kuvia koska huomasin että frapsi oli kadonnu ja olin vaa painanu sitä nappulaa koko ajan xDD

Nyt ne kuvat

1-normal.jpg2-normal.jpg3-normal.jpg

Olen tyhmä koska en tiennyt mit tarkoittaa "kokorata leikkaa" :D

4-normal.jpg5-normal.jpg6-normal.jpg

Ja tässä mahtavaa talustusta :D

Dako häippää! Peace!